son yazılar

22 Kasım 2008 Cumartesi

UGG meselesi

bu sezonun modasi herkesin ayagindada gorulebilecegi gibi UGG marka botlar. cesit cesitler, kisa, uzun, bej, beyaz, siyah, orgu ... Ama artik bir durmak lazim dusunmek lazim. siz degilmiydiniz ayni kiyafeti giydiginizde pisti olduk diyen ve kendini kotu hisseden. simdi ne oldu da her 2 kizdan 3 unun ayaginda bu botlar var. bana zevkler ve renkler deyip konuyu kapatmaya calismayin. moda diye koyun surusu gibi bu botlari giyenler kuzu derisinden yapilan bu botlarin icinde koyun gibi gozukuyorlar. simdi sizlere okudugum kadariyla bu botlarin bir kotu yonunu aktarmak istiyorum, bu botlar su gecirdi mi kurumak bilmiyormus ve her sezon yenisini almak gerekiyormus. bana kalsa bu botlari kimse giymese ve bu kuzular hayatlarina devam etse ama illaki ayagini bu kuzunun agzina sokmus gibi dolasmak istiyenler varsa devam edin, zaten ben dedim diye duracak degilsiniz ya. ama belki asagida ki yorumlardan sonra belki bi kisminiz bu igrenc botlari giymelten vazgecerler. once sizlere su yukarida gorudugunuz resmin altina yazilan yorumu aktariyorum: Ugg brand whatever you want to call them. Boots? They are an abomination to feet everywhere. So many cute girls wear them and their cuteness go's right out the door. Disgusting! Katilmamak elde degil. Simdi ise eksisozluk'ten raj isimli yazarimizin hem okulumuz kizlari hem de bu botlar uzerine yazdigi yazisini sunuyorum: Koc universitesi'ndeki genç kızlarımızın uniforması haline gelmiştir. cosplay'e giderken rahatsız şeyler giyen fangirl'ler gibi görünüyor kızlar bunu giyince. kadarcık yakıştığını da düşuşünmüyorum; ayrıca her kızda var bundan kardeşim, eskiden okul eteğinin altında önceleri sarı sarı caterpillar, ardından timberland botlar ve en son da patlayan buffalo bot giyme sevdası gibi, şimdi de bunları giyiyor genç kızlarımız. hayır para senin, ya da babanın, nereye harcarsanız harcayın ama... yani insanda zevk olur, renk moda uyumu olur. farklı bir şey deneme ihtiyacı olur. yani okula giriyorsun, hepsi birbirine yakın kiloda nerdeyse anoreksik, cildi kışın bile koyu tonlarda (bronz gösteren fondöten), suratta 10 kilo makyaj, sarı saçların dibinden siyahları fırlamış siyah kaşlı, aşırı sigara içmekten sesi çatlamış ve kalınlaşarak benimkinden bile kart hale gelmiş ve en korkuncu da 2000$'lık harvey nichols çantaları kollarını spastik bir biçimde bükerek taşıyan kızları görmeyi insan bir yerden sonra kabullenebiliyor. bak o kadar şey saydım, sonra sen gel üzerine bir de bu kadar zevksiz bir bot giy. zaten ne beklerdin ki yani? yavru kedi boku renginde o botlar... duygularima tercuman olmus desem yeridir raj icin. umarim bu yaziyi okuyan 3-5 kisi cikar da su botlari giymeyi birakirlar.

2 comments:

Adsız dedi ki...

Ben de beğenmiyorum açıkcası, ki saçmasapan bir şekilde pahalılar da. Çok yazık.

~progressive-nihilist dedi ki...

hatırlıyorum/biliyorum/görüyorum:

-herkes bir ara sarı Timberland bot giyiyordu.
-herkes başka bir ara Tiger giymeye başladı.
-hala herkes Converse (özellikle kırmızı çizgili/bej) giyiyor.
-okulumuzda yaklaşık 30000 Euroluk fiyatına rağmen en çok görülen araba Audi A3.
-okulda kişi başına düşen makyaj oranı gerçekten yılda kilolarla ölçülebilecek oranda.

Bir de üzerine UGG? Fugly.