son yazılar

1 Ocak 2009 Perşembe

Koc Universitesi'inden Istekler

Öncelikle hem kendimin hem de yeni yılın ilk yazısını yazdığımdan ötürü pek mesud olduğumu söylemek isterim. Aslında yeni yılın ilk günü olunca kendimin aptal saptal yeni yıl beklentilerini burda yayınlamak isterdim ama konsept olarak okuldan haber vs. bişiler yaptığımız için bunu biraz büyültelim ve acaba yeni yılda Koç Üniversitesinden neler beklemeliyiz acaba diye bi insanlara soralım istedik ve aldığımız cevaplara bakalım.
İlk sorumuz Kırkbir'e gelsin. s.o.3 = sex on three k=kırkbir s.o.3: Peki sayın Kırkbir bu sene yeni yıldan koç üniversitesi adına neler bekliyorsunuz? k: Şimdi şu okula geldiğimden beri en sinir olduğum şeyi söylemek istiyorum ki hergün takriben 12:30 pm de çalan okul marşı yerine neden ramsstein dan bir du hast çalmıyor veya depeche mode da olabilir? Bunu sorguluyorum çünkü müzikalitesi olan bi insanım sonuçta. Ayrıca şunu da eklemek istiyorum ki ben öyle rehavet panayırlarında bana boş şarkılar çalmam. 4eva headbang diyorum o kadar. Ayrıca internet ,yurt müdürlüğü veya yemekler gibi ıvır zıvırlarda bahsetmeyeceğim bunlar zaten genel problemler. Son dileğim ise allah oda arkadaşıma akıl fikir versin şu kızı da artık bıraksın odaya vaktinde gelsin yatsın yoksa hepsini s....m o olacak... s.o.3: Teşekkürler kırkbir. Şimdi konuşmamıza bir koç üniversitesi aşığı olan sırf okulda daha çok yaşamak için bile bile derslerden kalan adını vermek istemeyen ama initiallarını kullanınca sizin de tanıyabileceğiniz Ç.Ö konuk oluyor. Evet Ç.Ö snn düşüncelerini alalım lütfen Ç.Ö: Bence yapılması gereken mühendisler için F alsak bile dersten geçebilmenin olması. Devam zorunluluğu hiç bi derste olmasın. Ayrıca okul ücretlerinde indirim talep ediyorum. Saat 10 dan sonra okula yemek girişi yasak olmasın ve mümkünse tüm yurtlar unisex olsun. Bunlar genel isteklerim detaylarını fazla açmak istemiyorum ve buradan Koç university blogspot'a bize bu imkanı sunduğu için teşekkür ediyorum... Evet sayın arkadaşlar gördüğümüz üzere aslında çok insana ulşatık ama en uç beklentileri sizlere ulaştırmak istedik. Aramızda buz pateni pistinin genişletilmesini isteyenler de vardı ama onları buradan kınıyoruz. Benim de yeni yıla girdiğimiz şu günlerde okulu ilgilendiren 3 sorum var: 1. si Ku Gönüllülerinin yaptığı organizasyonu takdir ediyorum ama buradan Leman Sam konserinde oluşan kargaşanın sorumlusu olarak neden başkaları gösteriliyor? 2. si ise Youtube adlı arkadaşın da belirttiği gibi 360 kişilik salon için basılan 400 bilet nedir? Kar amacı var mıdır yok mudur? 3. olarak ise Sayın Erdem Kafaoğlu hem konser hem de Unicef satışları göz önüne alındığında Mal Varlığını açıklayabilecek midir? Yazımızın sonuna geldik. Umarım güldürüp aynı zaman sizi düşüncelere sevk edebilmişimdir... Bir sonraki yazımızla görüşmek üzere...

3 comments:

mert dedi ki...

1) Leman Sam konserindeki kargasanin degil soylentinin sorumlusu olarak baskalari gosterilmektedir.
2)400 bilet basilmasinin sebebi bedava verilen bazi biletlerin sahiplerinin gelmemesi durumunda elimizde hazirla bilet bulundurmaktir. ayrica evet kar amaci gudulmustur, ve toplanan para bagislanmistir. kimseyi zorla iceri soktugumuzu yada parasini aldigimizi da hatirlamiyorum ki varsa beri gelsin.
3) bu sorunun cevabini adi gecen kisi daha iyi verecektir, eger okuyorsa. okumuyorsa da birileri haber versin artik okusun, ayip.

bu arada hosgeldin sex on 3.

kirkbir dedi ki...

yeni bir 1.nesil yazar, hoşgelmiş =)

sevgili sex on 3,
benimle yapmış oldugun roportaj için tesekkürlerimi iletiyorum. bi dahakine beni de davet edersen sevinirim.

Adsız dedi ki...

Bizi sevgili Ç.Ö. nün öncelikle sadece baş harflerini sonra neredeyse anasının kızlık soyadını bilecek konuma getiren s.o.3 ye sonsuz teşekkürler. Severek takip ediyoruz, başarılarının devamını diliyoruz...