son yazılar

20 Aralık 2008 Cumartesi

Leman Sam Geliyormuş

Harika kulup KU Gönüllüleri yine harika bir işe imza atmaya yeltendi. Yeltenmekle kalmadı baya baya işin sonuna kadar geldi. 5 Aralık Dünya Gönülllüler gününe dair bir konser aslında. Maksat bu kadar didinen, çalışan emek veren KU Gönüllülerine bir moral olsun ne bileyim bir eğlence olsun. Bu gönüllüler o kadar gönüllüler ki bu konserin bilet paralarını toplayıp gidiyorlar Barınak Gönüllüleri Derneği'ne bağışlıyorlar, delirmiş olmalılar hepsi. Harikulade insanlar.. "E madem eğlenceğiz, coşacağız, e kimi davet edelim?" diye bana geldiler sordular. Ben tabi hemen CevherCan abiyi söyledim ama kabul etmediler. Yok artık. Tabi ki bana sormadılar, niye sorsunlar. Sorabilirlerdi ama. Sorsalardı ilk tercihim Leman Sam olurdu ki, ben demeden zaten Leman Sam hanımefediyi çağırmışlar bile, ne mutlu. 23 Aralıkta olacak konserimiz, 19:30'da başlıyor, SGKM'de (bu da yeni çıktı: Sevgi Gönül Kültür Merkezi, vaaay) takriben 1 bucuk saat fakat eminim 2, 2.5 saati bulur. Biletlerimiz Ö.Mer'de. Migros katında. Bu arada biletler harika olmuş, üzerinde büyük bir emek ve yaratıcılık! Eline alınca insan konsere gidesi geliyor. Sırf ben bilet tasarımı için 7 tane aldım, biri kendime kalan 6sını çekilişle dağıtacağım. Facebook üzerinden konsere de ulaşabiliyoruz. Şu ana kadar 147 katılım var, dilerim artar. Koç insanını, gönüllüsünü kırmayıp okulumuza gelecek olan Leman Sam'a da burayı okuyacagını pek sanmasam da sevgilerimi saygılarımı göndereyim. Müteşekkiriz mütemadiyen.

1 comments:

mert dedi ki...

biletin oteki yuzunu merak ettim simdi.