son yazılar

6 Aralık 2008 Cumartesi

Kriz Geçiren Koç Öğrencisi

Koç Üniversitesi öğrencisi sabırsızdır. -Kalabalık sınıflarda özellikle- dersin bitmesini bekleyemecek kadar. Ona sataşır, önündekinin kafasına vurur. Sandalyesinde sallanır. Uykusuzunu, Penguenini okur. iPhone'u ile pilardo falan oynar. En olmadı uyur... Lise günlerine özlemdir aslında, akademik kariyer yapmaya karşı gelme, ezilmeme mücadelesi. Dersi dinlememek için cinnet geçirmeyi bile göze alan öğrenci profilidir bu... XXX dersinde kafayı yemek üzere olan, belki de yiyen bir genç kızımızla bir deluhanlının (yazılarından tahmin ettim diyeyim, birinden şüpheliyim) bir kağıda döktükleri konuşma.. (dersin adını vermedim ki hem hocaya hem derse ayıp olmasın) Yanlarına almayı unutmuşlar galiba, kağıdı bırakmışlar. Tesadüf bu ya, ben buluverdim. İşte o kağıt: Fil(F) ve Rolf(R) kod isimli arkadaşlar... F: Ne? R: Diom ki, beyninde filler (üstü çizilmiş), balina (onun da üstü çizilmiş), dinazor .ikişiodur. F: Ne alaka acaba sorabilir miyim? Genel fikir tamam da filler? R: WTF? F: Şahsen ben filleri sevmem. R: ROLF? F: Onu da sevmem. Hiç görmedim, ayrıca dinazor sesini sadece hollywood'dan bilioruz. Senin mental age'in 3 (üstü çizilmiş). 4. R: Benimki 5. Ben yendim! F: İyi bok yedin R: Tadı Güzeldi. F: Afiyet Şeker! R: Tenk Yu. O diil de boynum ağrıyor. (işlemler var) 5/19 x 100 = 500 /19.. F: Kadını boğazlamak istiyorum! Zaten XXXlogy science mcience değil aq. (devam ediyor) F: Bu kadın salak, We're going to come back to that diyip duruyor. Anlatmadığın şeye come back diyemessin! (Gayet zekice, bunu hiç düşünememiştim ben mesela, hayret..) R: O kadar salağım ki sol yerine sağ diom. F: ROLFCOPTER is coming!!! R: TBBT de lolcatz i ezdi sheldan. (?) F: Niye. Kendi çok mu dolu? Fil ve Rolf arkadaşları kınıyor, bir daha böyle garip şeylere kalkışmamalarını diliyorum...

0 comments: