son yazılar

19 Şubat 2009 Perşembe

Cem Adrian Konseri

Basta gidip gitmemekte tereddut ettigim konser gitmeseydim pisman edecek derecedeydi. Keske bu konserle ilgili bir yaziyi daha onceden yazsaydim da en azindan 3-5 kisi fazladan konsere gitmis olurdu. Gelelim konsere.Sadece bir piyanist esliginde sahne alan Cem Adrian'in sesini sarkilar haricinde neredeyse hic duymadik. Sarki aralarindaki konusmalari "Tesekkurler" ve "X'ten devam ediyoruz" kadardi. Sahnede sadece sarkilar degistiginde degisen bir isigin altinda olan Cem Adrian'in yuzunu secmek neredeyse imkansizdi o karanlikta fakat sesiyle bizleri doyurdu sagolsun ustelik bedavaydi.
1 saat 20 dakika civarinda suren konserde kendi eserleri agirlikli olsada arada Baris Manco'dan Gulpembe'yi ve Leman Sam'dan Bebegim'i de seslendirdi. Benim bekledigim kendi sarkisi olan Yagmur'u ise ben dinleyemedim, gerci 10 dakika kadar gec geldim. Sarkilarini araliksiz seslendiren sanatcimiza eslik eden piyanist (Adi Serdar'di zannedersem) de cok basariliydi. Bize boyle iyi bir sanatciyi dinleme imkani sunduklari icin organizatorlere (kimin yaptigini bilmedigim belli oldu) cok tesekkur ediyoruz ve yeni calismalarini da merakla bekledigimizi kendilerine iletiyoruz. Konserde cekebildigim tek fotografi da yarin ekleyecegim. *Edit: Fotograflar eklenmistir.

0 comments: