son yazılar

21 Şubat 2009 Cumartesi

Birileri Gider Birileri Gelir

Hatirlayanlariniz vardir aranizda daha ilk donem bir cok kisi elinde misir kaplariyla dolasiyordu. Fakat ne olduysa oldu ve bu misirci arkadasi ikinci donem goremez olduk. Ne oldu acaba diye dusunmeye firsat kalmadan bugun ogrenci merkezinde misircinin yerine yapilan yeni standi gorunce butun soru isaretleri gitti. Bizim misirci artik orada olamayacakti. Peki yerine kim gelecek? Yuushuu isimli bu yeni stand Pigastro Faruk abiden aldigim bilgilere gore kek satacakmis.
Zaten cok yaratici bir slogan sectikleri icin hemen isi cozuyoruz "Ben Kek miyim?" . Simdilik gorunen o ki kar amaci gudmeyen okulumuz kar etmemek icin satis alanlarini zararina genisletiyor. Yine Faruk abinin soyledigine gore kirasi aylik en az 2000$ mis. Ama boyle degisiklikler iyi olur bazen de. Yeni bir heyecan, yeni bir soluk. Hatirlasaniza daha misirci yeni acildiginda herkesler kostura kostura gidip degisik soslu olanlarindan alip mideye indiriyordu. Fakat koc insani bu misir isinden SIKILMIS olacak ki benim hatirladigim ilk donemin sonlarinda artik misirci bos bos oturuyordu. Simdi ise onun yerine yeni bir stand aciliyor. Tahminen kekleri farkli soslarla satacaklar bu standda. Pazartesi gunu herkes bir telas alip yiyecek. Ardindan donem sonuna dogru yine sinek avlayacaklar. Farkli donemlerde farkli standlar acmayi gozune kestirmis olan okulumuza onumuzdeki donemler icin kendi onerilerimi sunuyorum: 2009 - Summer - Maras Dondurmacisi 2009 - Fall - Midye Dolmaci 2010 - Spring - Taze SIKILMIS meyve sucu 2010 - Summer - Manav 2010 - Fall - Sahilde Balonlara Ates edilen olay 2011 - Spring - Simitchi Listenin devamini sizlere birakiyorum.

1 comments:

kirkbir dedi ki...

mısırcı cocuk, metallicacı kuru temizlemeci kıza yazıyordu sanki... ona üzüldüm bak.. umarım kekçi olarak geri döner

2011 - Fall - Nimet Abla Koç Bayisi

diyerek +1 diyorum