son yazılar

7 Şubat 2009 Cumartesi

Ahanda Tatil Bitti

Madem okulumuz tatile cıktı, biz de kafamızı parmaklarımızı iki üc dinlendirelim maksatlı yazılarımıza ara verdik. Suç ortağım Youtube, hazır erişime engelli değilim diyerekten ülkeyi terketti. İtalya olsun, Fransa olsun, kültür alışverişi yapıyor. Doymadı adam. Hala oralarda. Maceralarını anlatır artık. Tabi önce gelsin bir 6. anket sonuçlarını ilan etsin. Bu arada bakıyorum okuyucularımızın cogusunun maşallahı var.. Ortalaması tavan yapmış arkadaşların bu ilgisi beni mutlu etti, ünlü düşünür Rahşan Ecevit'in "Koç İnsanı'nın fake oylarla işi olmaz" sözünü anımsayarak tatlı bir huzurla doldum.. ShowTv Ana Haber Bültenindeki gibi "52341 milyon Koç İnsani yarın 16 günlük tatilin ardından dersbaşı yapıyor" temalı bir dışses olmayı çok isterdim ama baktım olamayacagım, vazgeçtim.
Zaten bu haberlere kıl kaparım, ne anlamı var şimdi bu haberin. Gıcıklık mı veriyorsun? Sanki kimsenin bilmediği birşeyi anlatıyomussun gibi heyecan yapmışsın bi de. Olmaz! Neyse, bırakalım efenim şimdi bu işleri.. "Bu dönem çalışmadım ama gör bak ikinci dönem derslere nasıl alıyorum"culara bir çift lafım var. İşte alın, ikinci dönem... İki hafta önceki final dönemini gözlerinizin onune getirin, pişmanlıkları çırpınışları hatırlayın. Grade Report'a bakarken ki sinir stresi yaşayın tekrar. Gerçi okuyucu kitlemizin maşallah yarısı dereceye oynayanlardan oluştugu için bu uyarıları sanki boşuna diyorum gibi geldi ama neyse.. Sinir stres bitmiyor, iş hayatı daha zor. Tatilde 23 saat uyku ortalaması tutturmaya çalıştım, başaramadım. Vucut kaldırmıyor bu kadar yogun programı. Oturdum Koç İnsanlarına nasıl layık olurumun cevabını aradım, bulamadım. Tam bulacak gibi oldum, tatil bitti, uykudan uyandım. Yarın için otobus biletimi aldım, bavulumu hazırlıyorum. Yeter, bol bol Esra Erol-Yemekteyiz izledim zaten, kusacagım. Add midir-drop mudur, ders programı oynaşmaları mıdır? Onun heyecanı yaşamaya karar verecektim ki, ders programımın değişemeyecek kadar stabil oldugunu farkettim. Madem yapacak birşey yok, yarına kadar biraz daha uyuyayım, hadi iyigeceler.. Yeni dönemde sürprizlere hazır olun, demek isterdim ama maalesef.. NOT: Fotograftaki ben değilim, tanıyanlar bilir cok daha yakışıklı oldugumu, nasıl desem Edward Norton'un gençliği gibi işte..

1 comments:

mert dedi ki...

geri döndüm.