son yazılar

14 Nisan 2009 Salı

8. Tiyatro Festivali Başlasın!!!


Merhabalar sevgili kocuniversity.blogspot okuyucuları. Uzun zamandır ayağımda bulunan sakatlığın elime de nüksetmesinden dolayı sizlere yazı yazamıyordum. Artık iyileştim ve yine sizlerle birlikteyim. Tabi yazıma başlamadan önce zor zamanlarımda bana yardımcı olan başta Çınar Ersanlı, Samet Özcan, Alhun Aydın, Erelcan Yanık ve Emir Gür olmak üzere tüm arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim. Bugünkü yazımızın konusu her sene tiyatro kulübü tarafından düzenlenen ve bu sene 8. si devam etmekte olan "Tiyatro Festivali". Bu sene okulumuz oyuncuları "Romeolar ve Julietler" adlı Romeo ve Juliet'ten çakma kendi yazdıkları oyunla dün(pazartesi) sahne aldılar.
Açık konuşalım ben oyunu izlemedim ama güzel olduğuna dair duyumlar aldım. Tiyatro Festivali çerçevesinde gözüme takılan 2 oyun var. Tam tarihlerini bilemiyorum ama Oyun Atöleyesi'nin sunacağı oyunda Haluk Bilginer ve Yıldız Kenter'in Tiyatrosu olan Kent Tiyatrosu'nun sunacağı oyunda ise Demet Evgar ve Okan Yalabık gibi bildiğimiz ve çoğumuzun severek izlediği oyuncular yer alacakmış. Ayrıca her sene gelenekselleşen Festival Partisi de dün gece gerçekleşti. Uzun zamandır bu kadar katılımın olduğu bir partide happy hour denen kavram çok acayip bir şekilde uygulandı. Parti 21:30 da başladı ve benim anladığım kadarıyla 22:00 'a kadar happy hour yapmışlar. Fakat insanların partiye katılması zaten 23:00'ı bulduğu için kimse happy hourdan yaralanamadı. Biz biramızı 3Tl 'den içtik içemeyenler düşünsün artık ve Festival'in kapanışını temsilen yapılacak diğer parti ise 27 Nisan Pazartesi günü yine Under Odeon'da olacakmış. Bunu da buradan duyuralım. Sevgi Gönül Her Bir Şeyin Altından Çıkan Kültür Kongre Gençlik Sanat Üssü bu organizasyona yine ev sahipliği yapmaktadır. Biletli oyunların biletleri hafta içleri oyunlardan 2 gün önce Öğrenci Merkezi'nde satışa çıkacaktır. Lütfen bu Tiyatro Festivali'ne katılalım ve derslerden çok azıcık da sanata ilgi gösterelim... Bugünlük aktaracaklarımız bu kadar. Esen Kalın...

0 comments: