son yazılar

13 Eylül 2009 Pazar

Okul Açılacak mı?

İçimde derin süpheler var, okulumuz açılacak mı?

Yeter yahu, bıktım usandım. Ülkenin en cevik populasyonuna 4 ay tatil fazla değil mi?! Hindistan'a gitsek yaşıtlarımıza "guru arkadasım, biz yazın 4 kışın 1 ay tatil yapıyoruz, haftaiçi de cuma günleri sadece lab/ps'imiz var" desek, adamcagız karşımıza geçip bu fenomenin matematiksel anlamını cıkarmaya ugrasmaz mı?

Durum vahim, biz tatil yaparken Norveç de Finlandiya da koca bi futbol sezonu başlayıp bitiyor. Serdar Ortaç iki tane album cıkarıyor.Okulumuza gelen yeni arkadaslardan birkaçı bana bi şekilde ulaştı, hepsinin çeşitli tereddütleri var.--Havalar hadi şimdi, yagmur sel, elbet açacak, Kasım'a kadar kış gelmez-- yahu çekinceleri var bu arkadasların, "30 derecede UGG bot giymezsem toplumdan tepki gorur muyum" diye dert yanıyorlar bana. Geçiniz efendim, afedersiniz aranızda en gevşeğin bile ÖSS senesinde kıçından ter akmıştır, haa dostum, burada da akacak ama zaman kısıtlı. Hocalar şimdi kafamızı ütülemeye başlar okulun ilk gününden: kitabınızı alın, surayı okuyun, yoklama kagıdını imzalamayı unutmayın, çarşamba quiz var çalışın, defterinizi kaplamadan gelirseniz yarın derse almam... Falan da filan da... Acayip bir stres oluşur sınıfa girer girmez, gözü dünmüş hoca silıbıs dagıtır agresifçe.. Yahu bi dur! Kankama bi "Hey dostum, bronz gordüm seni" diyemeden bi telaş bi telaş. Yoook, çarşamba quiz varmış.... Eee 4 ay tatil? Hadi 1 ayı geç, staj yapanlar için. Sabah 6 da kalk, eve akşam 7 de gel, yemek ye, uyu, 2009'u 11 ay yaşadık. Ramazan'ın on ayın sultanı belledik, ama 4 ay da kaybolduk kendimizde.. Facebook'ta 35 kere paylaşılan "Ciddi triplere giren ufak zenci bebesi" videosundaki cocuk okumayı söktü, biz hala dönüp dönüp "ay ne şirinmişş, yerim ben, büyümüş de küçülmüş" comment'leri giriyoruz... 4 aydan sonra da Tabakhane'yi hatırlatırcasına 4 günde 5 finale sokarsınız sonra adamı. Bin kişiyi bi yurtlara da dagıtamadınız ama, hala nereye düştüğümüz belli değil, okul açılıyo 2 hafta sonra, yuh!

Yani diyecegim o ki, sıkıldım, bunaldım, artık okul açılsın.

4 comments:

Adsız dedi ki...

Siz bir de hazırlıkları düşünün 12 Ekimde dersler başlıyor.Beklemesi zor.

Droplet dedi ki...

Açılır açılır :) Bu sene hiç tatil yok zaten açıldıktan sonra ne kadar tatil diye yırtınsakta nafile!

Adsız dedi ki...

Evettt o bahsedilen hazırlıklıklardan biri de benim. Nasıl sıkıldım nasıl bunaldım anlatmam mümkün değil. Tanrım, bayılazaaam. Başlasın şu okul artık, bütün gün yemek yiyip bilgisayar oynamaktan bıktım.

Droplet dedi ki...

Bende şimdiden yoruldum! :(